KEINDAHAN ISLAM

http://matcuoi.com

Wednesday, July 18, 2012

KEHIDUPAN MENJADI SEORANG PEGANGOR


DAH GENAP 1bulan 4 hari aku tamatkan pegajian dekat INSTEDT namun aku masih x dapat mencari pekerjaan yang sesuai. Jika ditakdirkan dalam mase terdekat ni masih sukar nak mndptkan pekerjaan aku redo…(bak kate member aku….kahwin je la ida,,,{x boleh pakau punye kawan}[tapi ramai jugak kawan2 aku yang dah nikah lepas abis study ari tu….]hemmm nak ikot tapi x de sape nak aku,,,hahaha kene buat iklan ni –SAPE NAK SAIDAH—mesti orang ingat aku ni kemarok nak kawn noooh..)






3 dara si kaca mata...


mpg



mempamirkan kebolehan kami ber zapin


geng silat gayong hahahaha,,,,, wat malu tok guru je geng ni,,,


 Rindu la dekat member2  seperjuwagan aku  lau jumpe diaorang aku nak pelok2 diaorang rindu sagat 

No comments:

Post a Comment